Menu
Your Cart

FITNESS / ΑΣΚΗΣΗ RSS Feed

27 Οκτ Σύνδρομο Υπακρωμιακής Προστριβής: Συμπτώματα και θεραπεία
0 62
Το σύνδρομο Υπακρωμιακής Προστριβής (Σ.Υ.Π), γνωστό και ως σύνδρομο πρόσκρουσης ή «ώμος κολυμβητή» (λόγω τις υψηλής εμφάνισης επιπολασμού στους κολυμβητές). Το σύνδρομο πρόσκρουσης αφορά και άλλα αθλήματα, που περιλαμβάνουν πολλές κινήσεις πάνω από τ..
07 Σεπ Έτσι θα κάνεις ακόμα πιο αποτελεσματικές τις ασκήσεις για κοιλιακούς!
panos 0 213
Έτσι θα κάνεις ακόμα πιο αποτελεσματικές τις ασκήσεις για κοιλιακούς! Ιδρώνεις κάνοντας κοιλιακούς αλλά δε βλέπεις αποτέλεσμα; 5 τρόποι για να δεις, πράγματι, διαφορά με τις ασκήσεις για κοιλιακούς και χωρίς να πονάς.   Έτσι θα κάνεις ακόμα πιο α..
08 Νοε Πως να τρέξεις συνεχώς για μία ώρα σερί χωρίς περπάτημα
panos 0 292
11 Προγράμματα προπόνησης 5,10km , Ημιμαραθωνίου και Ορεινού τρεξίματος από το Running Coach Μην το χάσεις : Προπονητική Ανάλυση διαδρομών Χιλιόμετρο Χιλιόμετρο για το Μαραθώνιο της Αθήνας - 10 και 5 Χιλιομέτρων από το Running Coach   Θέλεις να «χτ..
11 Οκτ Ενδεικτικό πρόγραμμα προπόνησης για ημιμαραθώνιο
panos 0 388
  Ολοκλήρωσε με επιτυχία τον πρώτο σου ημιμαραθώνιο ακολουθώντας το πρόγραμμα και τα tips του ειδικού.         Από τον Στέλιο Κούτρη, καθηγητή Φυσικής Αγωγής.   Αν σκοπεύεις να δοκιμάσεις για πρώτη φορά τις δυνάμεις σου σε έναν ημιμαρα..
28 Σεπ Η διατροφή για την απόκτηση περισσότερης μυϊκής μάζας
panos 0 286
  Εκτός από το κοτόπουλο, υπάρχει μια λίστα από φυσικές πηγές άπαχης πρωτεΐνης, που χτίζουν μυς ακόμη και αν δεν προπονείσαι συστηματικά (έως και καθόλου). Σε κάθε δίαιτα που έχει σχεδιαστεί για αύξηση της μυϊκής μάζας υπάρχει ένα βασικό συστατικ..
27 Σεπ Πώς μετατρέπονται 10 κιλά λίπους σε καθαρούς μυς
panos 0 347
Ένας τύπος που τα κατάφερε, έχει όλες τις πληροφορίες. Ο Sherif Mikhail, ένας 44χρονος Αμερικανός, είναι το χρυσό παράδειγμα θέλησης και υπερνίκησης των δυσκολιών. "Δεν υπάρχουν δικαιολογίες για να μην χάσεις βάρος και να μην αποκτήσεις το σώμα πο..
10 Αυγ Ο #1 μύθος της πρωτεΐνης που πρέπει να ξεχάσεις αν θες να χάσεις λίπος και να κερδίσεις μυς
panos 0 330
    Αν θέλεις ένα υγιές και δυνατό σώμα και ο στόχος σου είναι να «χτίσεις» μυς και να χάσεις κιλά πρέπει να ξεκαθαρίσουμε, αρχικά, ποιος είναι ο βασικότερος μύθος της πρωτεΐνης που πρέπει να ξεχάσεις. Ως fitness editor, πολλοί φίλοι μου που ασχ..
04 Ιουλ Τι πρόγραμμα να κάνω στο διάδρομο για να χάσω κιλά;
panos 0 398
Η αναγνώστρια του Shape ρωτάει πώς μπορεί να χάσει κιλά με διάδρομο και η Ελένη Πετρουλάκη Ivic απαντά. H ερώτηση της αναγνώστριας:   «Είμαι 33 ετών, έχω ύψος 1.71 και είμαι 71 κιλά. Θέλω να χάσω 10 κιλά και είμαι ήδη σε πρόγραμμα διατροφής με δ..
20 Μαϊ Να γιατί πρέπει να επιλέξεις πρωινή άσκηση
panos 0 329
  Οι πρόσφατες έρευνες δείχνουν πως έχεις πολλούς καλούς λόγους να επιλέξεις πρωινή προπόνηση. Αν χουχουλιάζεις για λίγο ακόμη στο κρεβάτι και σκέφτεσαι «άσε, θα πάω το απόγευμα γυμναστήριο», σκέψου αυτό: Έρευνα δείχνει πως το πρωί μπορε..
09 Απρ Οι επιδράσεις της ασκησης στην καρδιά και η σύγκριση του γυμνασμένου με το αγύμναστο άτομο
panos 0 299
Έχει τύχει πολλές φορές να συζητάμε με συναθλητές μας ή και με άλλους φίλους μας, τα εξής: «Πόσους κτύπους πρέπει να έχει η καρδιά ενός φυσιολογικού ανθρώπου»ή «Οι αθλούμενοι ζουν περισσότερο από τους αγύμναστους» ή «Οι αθλητές κουράζουν πολύ την κ..
08 Απρ Άσκηση σανίδα: Πώς να την κάνεις σωστά για να «χτίσεις» σώμα!
panos 0 481
Aκολούθησε κι εσύ #ShapeExperiment της ομάδας μας. Για 30 ημέρες η Shape Team θα κάνει καθημερινά σανίδα.   Στόχος; Να ξεπεράσουμε το 1 λεπτό. Καθεμία μας έχει διαφορετική αντοχή και φυσική κατάσταση, οπότε μην το φοβηθείς. Ξεκίνα κι εσύ μαζί μ..
28 Μαρ Η επίδραση της Διατροφής και της Άσκησης στην απώλεια βάρους
panos 0 275
Η επιτυχία ενός προγράμματος απώλειας βάρους εξαρτάται από μόνιμες αλλαγές που θα κάνετε στον τρόπο ζωής σας, όπως η κατανάλωση υγιεινών τροφίμων και η άσκηση. Προσπαθώντας να ενεργοποιήσετε τον μεταβολισμό σας είναι πιθανό να μη χάνετε βάρος, τουλάχ..
Εμφάνιση 1 έως 12 από 14 (2 Σελ.)